Wednesday, March 12, 2014

Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem [Confutatis/Lacrimosa]


Confutatis maledictis,
flammis acribus addictis,
voca me cum benedictus.
Oro supplex et acclinis,
cor contritum quasi cinis,
gere curam mei finis.

     When the accused are confounded,
     and doomed to flames of woe,
     call me among the blessed.
     I kneel with submissive heart,
     my contrition is like ashes,
     help me in my final condition.


Lacrimosa dies illa,
qua resurget ex favilla
judicandus homo reus.
Huic ergo parce, Deus,
pie Jesu Domine,
dona eis requiem. Amen.

     That day of tears and mourning,
     when from the ashes shall arise,
     all humanity to be judged.
     Spare us by your mercy, Lord,
     gentle Lord Jesus,
     grant them eternal rest. Am
en




)

No comments:

Post a Comment